Klachtenregeling
De podotherapeut doet er alles aan om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen. Dit gebeurt in overleg met u en uitsluitend met uw toestemming. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling zelf of over de manier waarop de podotherapeut met u omgaat. Als u niet tevreden bent over uw podotherapeut, dan is het van belang dat u dat kenbaar maakt. In eerste instantie voor uzelf, maar ook in het belang van andere patiënten en het waarborgen van de kwaliteit van de podotherapie. Wat kunt u doen?
Wij raden u aan de klacht eerst te bespreken met uw podotherapeut of met één van onze medewerkers. De podotherapeut en de medewerkers nemen uw klacht serieus en zullen samen op zoek gaan naar de beste oplossing.
Als u er niet uit komt met uw podotherapeut kunnen klachten verder behandeld worden door de hiervoor bestemde klachtencommissies volgens de door de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten opgestelde klachtenregeling (www.podotherapie.nl).